Logo

HIT-MED-KAFFE I BAUHAUS

 

Hos Bauhaus er økologisk kaffe med til at sætte kunden i centrum. ”Vi skal kunne konkurrere på service, og derfor har vi valgt at etablere et kaffemiljø i de fleste af vores forretninger”, fortæller Jane Høj Rytter, der er salgskoordinator i Bauhaus Tilst. Se her, hvordan det kører som shop-in-shop til glæde for kunderne…

 

Kaffe hæver servicegraden

I Bauhaus samler de på glade kunder. “Nu giver vi alle vores kunder mulighed for at købe en friskbrygget kop kaffe eller kakao, som de kan tage med rundt og nyde i forretningen, mens de køber ind. Det giver en god stemning, for der er ikke noget som duften af friskbrygget kaffe”, fortæller Jane Høj Rytter, salgskoordinator.

“Nogle gange kan ventetiden på materialer være en udfordring, og der oplever vi også, at kaffen i de situationer har fået en service-rolle. Med gratis ”vente-kaffe” opleves ventetiden ikke så lang og det er en gevinst, der hurtigt har tjent sig selv hjem i forhold til at øge kundetilfredsheden i Bauhaus”.

 

 

”Dét at kunne tilbyde en ventende kunde, eller en utilfreds kunde en kop kaffe kan fuldstændig vende en kundes oplevelse” – derfor er det vigtigt at kunne byde kundernepå kaffe i Bauhaus.

Kunden i centrum

De nye kaffemiljøer er placeret på en kundevenlig måde efter tag-selv-princippet. For Bauhaus er det især vigtigt, at kunne tilbyde et bredt udvalg af kaffe og kakao.

“Vi har en bæredygtig indkøbspolitik, derfor har vi valgt en økologisk og kvalitetssikker kaffeløsning”, siger Jane Høj Rytter.“Da vi skulle etablere kaffemiljøerne, startede vi faktisk med en simpel google-søgning.Vores valg faldt på Merrild. De tilbød os en høj kaffekvalitet ved at præsentere os for et stort og bæredygtigt udvalg, og en automatisk løsning, der kunne matche vores krav til friskbryg og enkelthed i selvbetjeningen.

Derudover fik vi tilknyttet en personlig kontaktperson hos Merrild, som også havde et godt, tæt og gnidningsfrit samarbejde med installatøren.Til sammen gav de os en rigtig fin og personligkundeservice, som vi er meget tilfredse med”, slutter Jane Høj Rytter.

Gør som BAUHAUS – kontakt Merrild Lavazza, og lad os i samarbejde teste hvilket kaffemiljø, som kan passe ind hos dig.

Med Merrild Lavazza får du:
 

  • Smag i særklasse
     
  • Kvalitet i sortiment
     
  • Personlig og høj service
     
  • Innovaton og frontløb

 

logo
bean

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer?

Du kan kontakte os her:

Telefon:+45 63 103 103
Email: kundeservice@lavazza.com

Vi har åbent mandag-torsdag kl. 08.00 - 16.00, og fredag fra 08.00 - 15.30.

Er det jer, der sælger den originale Merrild kaffe?

Ja, det er os der har den velkendte Merrild-kaffe i sortiment

Vi har både formalet kaffe, hele bønner og instant kaffe. Og vi kan også tilbyde økologisk og bæredygtig Merrild kaffe.

Sælger I kaffeautomater?

Ja, vi har et bredt udvalg af kaffeautomater

Vi har et sortiment, der dækker et bredt behov:

 - Espresso: manuel, fuldautomatisk, BLUE - lille men med stor smag

 - Filter: løsninger til filterbønner og filterbryg

 - Instant: hurtige kaffeløsninger uden at gå på krompomis med smagen

Bliv klogere på vores løsninger her.

Hvor lang tid tager levering?

Hvis du bestiller inden kl. 12.00, modtager du dine varer inden for 2 hverdage.

Sælger I også te?

Ja, det gør vi

Vi har den helt fantastiske Whittington te i sortiment - bliv inspireret.

Du finder også et bredt og velsmagende sortiment af Lipton teer hos os - kig med her.

Accepter cookies på dette website

Ved at besøge www.merrild.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies her>
Du kan altid slette gemte cookies i dine browser indstillinger.

Accepter alle cookies