Hos Dansand har de valgt Lavazza som kaffeleverandør. Og det er ikke tilfældigt - de går nemlig op i at deres medarbejdere har adgang til god kaffe dagen lang.
“Jeg drikker 3-5 kopper kaffe om dagen, og det har rigtig stor betydning for mig, at det er en god kop kaffe man får. Jeg synes også, det er vigtigt, at der hos Lavazza er fokus på bæredygtighed i produktionsleddet”, konstaterer Pernille Riise Høgsberg, marketingchef hos Dansand.
- Jeg træner selv tidligt og drikker altid en kop espresso før og efter træning. Det er mit faste morgenritual. Hyggen og en god kop kaffe, så starter dagen helt perfekt, siger Jon Slot, medejer af Apollo Fitness.
Ambitionen om at skabe det fedeste fitnesscenter i Vejle fornægter sig ikke. Apollo Fitness i Vejle åbnede 2. januar 2018 og ejes af parret Jon Slot og Anja Nielsen.
Det er et sted, der emmer af et cool miljø og indbyder til fællesskab og hygge. Et sted hvor man træner, men også har lyst til at blive efter træning.
- Vi er i en café- og restaurationsbranche, hvor der er stor personaleomsætning. Derfor er ensartethed og driftssikkerhed altafgørende. Kaffen skal have den samme høje barista-kvalitet hver gang, ligegyldigt hvem der brygger den. Og det er blandt andet på den baggrund, at vores valg er faldet på Lavazza BLUE-konceptet.
Sådan siger Ferhat Yildiz, chefen for Drift & Økonomi hos Dalle Valle. Han lægger ikke skjul på, at han har høje forventninger til leverandørerne.
Vi har taget en snak med Jes, indkøbschef hos LEGOLAND Food & Beverage, om, hvorfor han valgte Merrild Lavazza som kaffeleverandør – og hvilken værdi skiftet har skabt for LEGOLAND.