Logo

Kunderne siger

Se hvad vores kunder siger om os

 


 

Hos Good Food Group handler den gode kop kaffe om meget mere end smag

Det er ikke svært at forestille sig, at en virksomhed som Good Food Group går op i smag og høj kvalitet. Noget, de ønsker skal skinne igennem overalt i virksomheden – lige fra de produkter de udbyder til den kaffe, de drikker på kontoret.

Spørger man Mads, som er indkøber hos Good Food Group, er Lavazza-kaffen med til at løfte kvalitetsopfattelsen blandt medarbejdere og kunder: ”Vi fremstår bare bedre. Både internt, men også eksternt”.

Hør Good Food Group fortælle om deres kaffeløsning

Mød Dansand – her går de op i kaffe

Hos Dansand har de valgt Lavazza som kaffeleverandør. Og det er ikke tilfældigt - de går nemlig op i at deres medarbejdere har adgang til god kaffe dagen lang.

“Jeg drikker 3-5 kopper kaffe om dagen, og det har rigtig stor betydning for mig, at det er en god kop kaffe man får. Jeg synes også, det er vigtigt, at der hos Lavazza er fokus på bæredygtighed i produktionsleddet”, konstaterer Pernille Riise Høgsberg, marketingchef hos Dansand.

Hør Dansand fortælle om deres kaffeløsning

Apollo Fitness: Cool træning og smag for kaffe

- Jeg træner selv tidligt og drikker altid en kop espresso før og efter træning. Det er mit faste morgenritual. Hyggen og en god kop kaffe, så starter dagen helt perfekt, siger Jon Slot, medejer af Apollo Fitness.

Ambitionen om at skabe det fedeste fitnesscenter i Vejle fornægter sig ikke. Apollo Fitness i Vejle åbnede 2. januar 2018 og ejes af parret Jon Slot og Anja Nielsen.
 
Det er et sted, der emmer af et cool miljø og indbyder til fællesskab og hygge. Et sted hvor man træner, men også har lyst til at blive efter træning.

 

Læs casen

Dalle Valle: Her er perfekt espresso et must

- Vi er i en café- og restaurationsbranche, hvor der er stor personaleomsætning. Derfor er ensartethed og driftssikkerhed altafgørende. Kaffen skal have den samme høje barista-kvalitet hver gang, ligegyldigt hvem der brygger den. Og det er blandt andet på den baggrund, at vores valg er faldet på Lavazza BLUE-konceptet.
 
Sådan siger Ferhat Yildiz, chefen for Drift & Økonomi hos Dalle Valle. Han lægger ikke skjul på, at han har høje forventninger til leverandørerne. 

 

Se casen her

LEGOLAND vægter god kaffesmag og brandværdi højt

Vi har taget en snak med Jes, indkøbschef hos LEGOLAND Food & Beverage, om, hvorfor han valgte Merrild Lavazza som kaffeleverandør – og hvilken værdi skiftet har skabt for LEGOLAND. 

Se videoen her

Bauhaus

Kom med på besøg ved Bauhaus, som nu kan tilbyde deres kunder kvalitetskaffe i varehuset.

Læs casen hvor Jane Høj Rytter - salgskoordinator i Bauhaus Tilst - fortæller hvad de synes om kaffeløsningen.

Læs mere her

POMPdeLUX

Vi har besøgt vores kunde; børnetøjsproducenten POMPdeLUX.

Se videoen hvor kantineleder Lisbeth Storgaard fortæller, hvad de synes om deres nye kaffeløsning.

Se videoen her

 


 

InQvation

Vi har besøgt InQvation – et nyt tech-community for start-up virksomheder.

Se videoen hvor de fortæller, hvad de synes om deres nye kaffemaskiner. 

 

Se videoen her

 


 

Restaurant Fyrtøjet

"Lækker Lavazza kaffe til gæsterne i Nyhavn"

Læs mere

 


 

ALD Automotive

”Vi er et stort hus med mange medarbejdere og gæster.

Vi ønskede en kaffeløsning, der brygger på hele bønner, brygger på relativ kort tid, og som samtidig er let at rengøre."

Læs mere

 


 

 


 

logo
bean