Logo

ABONNEMENTSVILKÅR OG BETINGELSER

Pr. 1. november 2020

Disse vilkår og betingelser (’’Abonnementsbetingelserne’’) gælder, når en kunde tegner et Lavazza BLUE abonnement, der inkluderer maskine, forsendelse, kaffe og kvartalvis levering (volumen afhænger af valg af abonnementsløsning).

 

Et Lavazza BLUE abonnement er en nem og bekvem måde at leje en Lavazza kaffemaskine med et bredt udvalg af lækre kaffer der leveres automatisk hvert kvartal.

 

Udover de generelle vilkår og betingelser (Se betingelserne her), gælder disse specifikke vilkår og betingelser for kunder, der tilslutter sig Lavazza BLUE abonnementsordningen. Her gælder disse særlige forhold frem for de generelle, i alt, hvad der kan være modstridende.

 

Baseret på en lejekontrakt, udlåner Merrild Lavazza ApS en BLUE kaffemaskine(r) og kapselholder(e), som Merrild Lavazza ApS besidder ejendomsretten til. Kunden er forpligtet til at anvende produkter til maskinen, som er leveret af Merrild Lavazza ApS.

 

Ved leje af vores maskiner forpligter kunden sig til at benytte Lavazza BLUE kapsler, leveret af Merrild Lavazza ApS til denne type maskine, i de vilkår, der er indgået i den beskrevne abonnementsløsning. Merrild Danmark ApS kan ændre sin prisliste for abonnementsløsningen og informere kunden om denne ændring med et minimumsforskud på 30 dage, i hvilke tilfælde kunden kan opsige den forrige kontrakt inden for denne periode.

 

Når du tegner et Lavazza BLUE abonnement, modtager du en kontrakt mellem:

Merrild Lavazza ApS (‘’Lavazza’’ eller ‘’vi’’), cvr. Nr. 36473940 , Erritsø Møllebanke 3, 7000 Fredericia

 

’’Virksomheden’’ eller ’’dig’’: enhver, der køber B2B produkter.

 

Merrild Lavazza ApS forbeholder sig retten til ikke at acceptere din ansøgning, og der opstår ingen kontrakt mellem dig og Merrild Lavazza ApS. Først når Merrild Lavazza ApS har sendt dig en e-mail, der bekræfter detaljerne i dit abonnement.

 

Ved at oprette et Lavazza BLUE abonnement accepterer du disse abonnementsbetingelser og accepterer også, at Merrild Lavazza ApS fakturerer kvartalvis.

Lavazza BLUE abonnementer

Du kan vælge mellem følgende to abonnementsmuligheder. Samtidig er der mulighed for at tilkøbe yderligere abonnementer på samme CVR nr. med rabat:

 

Basis | LB300

Vores basisabonnement inkluderer flg:

  • Kvartalsvis levering af 300 kapsler pr. måned inkl. leveringsomkostninger.
  • Udlån af smart og kompakt Classy Mini LB300 Lavazza maskine
  • Se yderligere specifikationer af maskinen nedenfor.

 

Premium | LB2317

Vores Premium abonnement inkluderer flg.:

  • Kvartalsvis levering af 600 kapsler pr. måned inkl. leveringsomkostninger.
  • Udlån af fuldautomatisk espressomaskine inkl. køleskab til frisk mælk. Via maskinens one-touch skærm, vælger du nemt din foretrukne drik.
  • Se yderligere specifikation af maskinen nedenfor.

 

Hvis dit forbrug overstiger mængden af kapsler, der er inkluderet i din abonnementsløsning, kan du købe yderligere kapsler til kr. 2,75 pr. kapsel (mindst 100 kapsler pr. variant og mindst 600 kapsler pr. ordre). Såfremt der ønskes mindre leverancer, vil der blive tilføjet kr. 150,- i fragtgebyr.

 

Produkter og priser

Detaljer om vores Lavazza BLUE abonnementsløsninger og produkter vises på vores website.

Alle priser er eks. moms og inkl. forsendelse ved ordrer over kr. 1.500,-

Ændring af abonnementsløsning

Uanset hvilken abonnementsløsning du vælger, kan du ændre din løsning hver 2,5 måned (før næste fornyelse) via telefon 63 103 103 eller e-mail kundeservice@lavazza.com.

Hvis et produkt, du har bestilt, ikke er tilgængeligt vil vi give dig besked hurtigst muligt.

 

Betaling

Vi accepterer betaling med faktura kvartalvis, og betaling er 15 dage efter levering af varerne.

Forsendelse og levering

Merrild Lavazza ApS tilstræber at levere kvartalsvolumen 14 dage før den næste fornyelse (hver 2,5 måned). Vi kan ikke garantere at levere på en bestemt dato.

 

Produkterne sendes af GLS til den angivne leveringsadresse. Hvis kureren ikke kan levere en levering af produktet, vil der blive efterladt en meddelelse med et telefonnummer, der kan kontaktes for at arrangere ny leveringsdato.

 

Opsigelse

Dit Lavazza BLUE abonnement fortsætter indtil du beslutter at opsige det. Efter bindingsperioden på 12 mdr., kan abonnementet opsiges med 3 måneders varsel til næstkommende faktureringsperiode. Opsigelse sker via e-mail til kundeservice@lavazza.com

 

Efterbehandlings service af produkter

Hvis et produkt på nogen måde er defekt, eller hvis du har spørgsmål eller klager over produkterne bedes du kontakte kundeservice via kundeservice@lavazza.com eller 63 103 103.

logo
bean

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg reservedele?

Ring eller mail:

Telefon:+45 63 103 103
Email: kundeservice@lavazza.com

Hvordan kontakter jeg jer?

Du kan kontakte os her:

Telefon:+45 63 103 103
Email: kundeservice@lavazza.com

Vi har åbent mandag-torsdag kl. 08.00 - 16.00, og fredag fra 08.00 - 15.30.

Er det jer, der sælger den originale Merrild kaffe?

Ja, det er os der har den velkendte Merrild-kaffe i sortiment

Vi har både formalet kaffe, hele bønner og instant kaffe. Og vi kan også tilbyde økologisk og bæredygtig Merrild kaffe.

Sælger I kaffeautomater?

Ja, vi har et bredt udvalg af kaffeautomater

Vi har et sortiment, der dækker et bredt behov:

 - Espresso: manuel, fuldautomatisk, BLUE - lille men med stor smag

 - Filter: løsninger til filterbønner og filterbryg

 - Instant: hurtige kaffeløsninger uden at gå på krompomis med smagen

Bliv klogere på vores løsninger her.

Hvor lang tid tager levering?

Hvis du bestiller inden kl. 12.00, modtager du dine varer inden for 2 hverdage.

Sælger I også te?

Ja, det gør vi

Vi har den helt fantastiske Whittington te i sortiment - bliv inspireret.

Du finder også et bredt og velsmagende sortiment af Lipton teer hos os - kig med her.