Logo

Lidenskab for innovation og kvalitet

Lavazza har stor fokus på forskning, uddannelse og innovation. Det er værdier der kendetegner virksomheden – og værdier der er basis for den passion for vores produkter, der gennemstrømmer Lavazza.

Passionen for innovation og kvalitet gennemsyrer vores F&U afdeling – og derved sikrer vi, at vores kvalitet hele tiden er et skridt foran og matcher de krav og forventninger, vi møder blandt vores kunder.

 

Nyeste innovation

Den første espresso i rummet

Lavazza har hele tiden været front runnere indenfor kaffe og innovation, hvilket nu tages til helt nye højder.

For at vise Lavazzas passion for kaffe indgik Gieseppe Lavazza i 1992 et samarbejde med Helmut Newton, der med en kaldender ville fortælle om det tætte forhold mellem Lavazza og kaffe. Kalenderen blev et hit og er lavet i flere udgaver siden, bl.a. blev Lavazza i 2004 bragt med i rummet på fotografier af Thierry Le Goués – som senere skulle vise sig at blive virkelighed.

10 år senere udviklede Lavazza ISSpresso, i samarbejde med Argotec og det Italienske Rumagentur (ASI). Det var nu muligt at nyde en ægte italiensk espresso, på den internationale rumstation.

 

Expo 2015: den første nedbrydelige Lavazza-kapsel

Lavazza har arbejdet med espresso kapsler i mange år, men besluttede sig for at fejre deres 120 års historie med at deltage i Expo 2015. Hertil skabe de den første nedbrydelige Lavazza-kapsel, da det skal være muligt at passe på miljøet ved tilberedning af en perfekt italiensk espresso. 

 

logo
bean

Ofte stillede spørgsmål

Accepter cookies på dette website

Ved at besøge www.merrild.dk accepterer du, at der anvendes cookies, som vi og vores samarbejdspartnere benytter til funktionalitet, statistik og markedsføring. Læs mere om cookies her>
Du kan altid slette gemte cookies i dine browser indstillinger.

Accepter alle cookies